idajohanssson

Alla inlägg under april 2012

Av Ida Johansson - 22 april 2012 22:39

Heeej! Förlåååt igen ifall ja inte bloggat ngt men inte haft tid. Vart i kd idag som egentligen inte va menat men..:)

Orkar inte fortsätta med de där dag 1 2 3 osv.. Jobbigt ju :p

Ahja har inte så mycke mer och skriva just nu och ja orkar inte heller.. Ja lovar att ja bloggar mer imorn och att de kommer upp nån bild! Ha de bra! / Idaaa



 

De va de ja ja köpte, hade inte sådär jättemycke pengar så.. Men ngt blev de ju iaf..:)

Av Ida Johansson - 21 april 2012 23:29

Förlåt för jag inte bloggat idag men har typ inte haft tid eller va man ska säga.. Just nu ligger jag och Linnea i sängen och äe på datorn ;) imorn skulle ja till madde men hon tyckte inte att de var nån idé för ja skulle till kd på måndag, men ja vill ju sooova där, men vi får väl se va de blir. Vet inte va ja ska skriva men..

Bloggar väl mer imorn tror ja :) 


btw, sjuk också :(

Pusshejj!  
 


Av Ida Johansson - 21 april 2012 23:07
            
Fick bli några bilder ist för en :)
 
Dag 1: Din facebook profilbild.         
Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.
Dag 4: Vad jag har i min väska.
Dag 5: Dagens outfit.
Dag 6: Något jag längtar efter.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Bild på en tid jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: Några bilder från din förra sommar.
Dag 11: Den som betyder allt för mig.
Dag 12: Det här betyder allt för mig.
Dag 13: Favorit citat.
Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 15: En bild som får mig att le.
Dag 16: Bild på dig och dina syskon.
Dag 17: Mina drömmar.
Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.
Dag 19: Mina intressen.
Dag 20: Mina bästa vänner.
Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.
Dag 22: Favorit klädesplagg.
Dag 23: Din fritid.
Dag 24: Mina rädslor.
Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.
Dag 26: Min kärlek.
Av Ida Johansson - 20 april 2012 16:54
1. Ganska så känslig av mig.
2. Har dåligt självförtroende.
3. hatar sport.
4. har egentligen rätt så lockigt hår, fast de vet nog endel redan.
5. jag har jätte slitet hår, fast ja vill inte klippa mig!
 
Var inte så bra fakta men ngt iaf ;)
 
 
 
Dag 1: Din facebook profilbild.       
Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.
Dag 4: Vad jag har i min väska.
Dag 5: Dagens outfit.
Dag 6: Något jag längtar efter.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Bild på en tid jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: Några bilder från din förra sommar.
Dag 11: Den som betyder allt för mig.
Dag 12: Det här betyder allt för mig.
Dag 13: Favorit citat.
Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 15: En bild som får mig att le.
Dag 16: Bild på dig och dina syskon.
Dag 17: Mina drömmar.
Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.
Dag 19: Mina intressen.
Dag 20: Mina bästa vänner.
Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.
Dag 22: Favorit klädesplagg.
Dag 23: Din fritid.
Dag 24: Mina rädslor.
Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.
Dag 26: Min kärlek.
Av Ida Johansson - 20 april 2012 16:48

Inte bloggat nått idag men jag har ju varit i skolan och inte orkat. Slutade 5 i halv 3 men fick vänta till typ kvart över 3 för då kom gunilla och hämtamig för hon hade varit i kd. Sen när ja kom hem åt ja, sen gick ja upp på mitt rum och la mig i sängen och de ligger ja nu med.. Känns som ja börjar bli sjuk, men ja hoppas inte ja blir de! iaf inte få feber..

Imorrn ska ja till Linnea tror ja, och hon kanske kommer hit idag.. Och på söndag sover ja nog hos Madde <3

Nu ska ja nog sätta på lite musik i lurarna.. Sen bara tare lugnt och typ kolla på film osv.. Va på datorn och så.

Bloggar mer mot kvällen och kanske läggger upp nån bild elelr ngt   

Ha en bra dag! / I 

Av Ida Johansson - 19 april 2012 21:54
SOMMAREN!
Dag 1: Din facebook profilbild.   
Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.
Dag 4: Vad jag har i min väska.
Dag 5: Dagens outfit.
Dag 6: Något jag längtar efter.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Bild på en tid jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: Några bilder från din förra sommar.
Dag 11: Den som betyder allt för mig.
Dag 12: Det här betyder allt för mig.
Dag 13: Favorit citat.
Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 15: En bild som får mig att le.
Dag 16: Bild på dig och dina syskon.
Dag 17: Mina drömmar.
Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.
Dag 19: Mina intressen.
Dag 20: Mina bästa vänner.
Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.
Dag 22: Favorit klädesplagg.
Dag 23: Din fritid.
Dag 24: Mina rädslor.
Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.
Dag 26: Min kärlek.
Av Ida Johansson - 19 april 2012 21:46

Förlåt för jag inte har bloggat nått idag ^^ Men efter skolan gick jag till mammas jobb och vänta tills hon sluta. Sen åkte vi till kd och ja köpte bara en tröja ^^ Och coca coola vanilj till mig och agne ;) Nu ligger ja i sängen och ska träna på glosor som ja inte gjort så ja hoppas ja lär mig alla för ja har dom imorn. Så nu ska ja träna på dom och sen sova så ja orkar upp imorn för en hel skoldag men sen helg! :DD

Bye! / Idaaa

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra eller ska ja ändra något?
 Ja, den är jättebra och du ska inte ändra på något! :)
 sådär, så ändra gärna nått!
 den är bra, ändra inte på nått.
 nej, den är inte bra! ändra direkt!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards