idajohanssson

Alla inlägg under juli 2012

Av Ida Johansson - 31 juli 2012 11:13

Grymt trött! Ska nog sova en stund snart tror ja! Sen ska ja och sanna göra pannkakor :D hehe. Får se hur det går ;)

Idag sak vi väl inte gör något, bara va hemma och slappa! (y)

Har typ inget och skriva xd Men ja kanske skriver senare :)

Ha en bra dag! Gonatt! ;D 

/Idaaaaaa

Av Ida Johansson - 29 juli 2012 23:47

Ska ja svara på frågestunden nu? Alltså inte i ett videoilägg.. KOMMENTERA ISF! Annars skiter jag i allt :)

Av Ida Johansson - 29 juli 2012 20:33

Min dag- Gick upp vid 12 typ, runt där iaf. Klädde på mig och sen åt osv. Sen åkte jag, elinne, sanna, mikael, tuva och gunilla till hällefors. Jag och elinne åkte med mikael och tuva dit, och sanna åkte ju med gunilla. Sen efter de åkte vi in till stan och gjorde inte så mycke.. Sen köpte vi pizza och åkte hem. Sen har jag tagit ett vaaaarmt bad <3 Och nu hamna ja här. Nu ska ja gå ner! Bloggar inge mer idag och kanske inte imorgon heller.

För då åker jag till Sanna och Elinne.. Dom är ju här nu då men jag hänger med dom hem i typ en vecka. lite mindre en det kanske men..:) Ahja, nu vet ni :)

Bilderna på lite saker ja fick igår :)

Puss! /I

 

Av Ida Johansson - 29 juli 2012 11:19

Tja! Orkade inte blogga nått igår för att vi åkte in till stan igår, åkte lite bil med mikael och sene gick vi ner på stan.. Vi åt på thai resturangen och sen gick vi runt lite osv.. Världens sämsta väder igår alltså! Aja, sen kom gunilla och hämta oss för hon kom hem från ullared :) Då åkte vi ju hem så packa hon upp. Sen kom världens åskväder! Verkligen spöregna och smällde som bara den! Shit, har aldriv vart med om nå sånt väder! :o 

Men iaf, bild kommer på det gunilla har köpt sen, men det är ju inte så mycke eftersom jag själv ska dit på fredag så får jag handla själv :) 

Nu ska jag göra mig iordning för vi ska in till stan..Så skriver senare när vi kommer hem så komemr det upp bild på det jag köpt :)

Ni får ha de bra! /I

Av Ida Johansson - 27 juli 2012 12:55

Gomorgon! vaknade för en stund sen och då gick ja ut med mojje typ direkt.. Sen efter det gick jag upp och la mig igen :D hehe! 

Idag så ska vi väl bara va hemma, för jag tror inte vi ska in till stan ngt :) Vi är iaf hemme själva idag tills imorgon kväll :D För gunilla är i ullared så hon har köpt med lite saker där ifrån :D Men jag ska även dit på Fredag :D

Så jag följer med Sanna och Elinne på måndag hem till dom :) Aja, det pratar jag mer om på söndag eller något :) 

Aja, nu ska ja nog ner och äta frukost sen klä mig! Har inte så mycket mer att skriva nu men lite bilder kan ni få sen igår :) 

Ha en super bra dag! /Idaaaa

           

Av Ida Johansson - 26 juli 2012 20:32

Haha, lerbad idag med ;D hehe.
Idag så va vi istan också :) sen när vi kom hem så åt vi sen cykla vi iväg te mulla och bada i leran ;) hääärligt!
Väntar bara nu på duschen..
Hare bra! Skriver sen eller imorn!
Puss!

Av Ida Johansson - 25 juli 2012 18:37

Hejhej alla läsare! Idag blev jag och Elinne väckta vid typ kvart i 12. Då gick vi upp och gjorde oss iordning sen åkte vi in till stan och åt glass! Sen lite annat. Sen när vi kom hem så bytte jag och Sanna om till bikini så åkte vi till mulla och "bada" ;) hehe. Aa elinne följde med också men hon "bada" inte ;). Sen blev vi hämtatde där och sen när vi kom hem duscha vi occh sen åt vi, och nu sitter jag här :)

Skit gött med sol verkligen! Hoppas det håller i sig nu för regn pallar ja inge mer!

Det var min dag iaf :) Skriver något mer senare kanske :)

Pusshej! 

Bilder från idag-

                                           

Av Ida Johansson - 24 juli 2012 20:15

Bloggade inget igår. Men jag hade inte tid till det, för jag var hos linnea! Och där sov jag inatt.

Imorse när vi vakna åt vi ju frukost sen gjorde ja mig iordnng sen blev ja hämtat och då åkte vi till örebro. När vi kom dit åkte vi till Marieberg och shoppade lite och åt kina mat! :D Efter vi vart där åkte vi till några affärer och sen hem. Så när vi kom hem packa vi upp och så, just ja. Sanna och Elinne följde ju med hem. Så nu är dom här :D

Aja, så nu sitter jag här och bloggar :) Får se va som händer imorn :) Bloggar inget mer idag iaf eftersom klockan är ju rätt mycke så ja tycker inte det är nån idé.

Här kommer en bild på det jag köpte. Blev inte så mycket men något iaf :)) och + en Bh också. /Ida

 


En pippi tröja, kommer inte ihåg v affären heter. Och ett par blå jeans från cubus :) och Bh:n från gina.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra eller ska ja ändra något?
 Ja, den är jättebra och du ska inte ändra på något! :)
 sådär, så ändra gärna nått!
 den är bra, ändra inte på nått.
 nej, den är inte bra! ändra direkt!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards