idajohanssson

Alla inlägg under juni 2012

Av Ida Johansson - 29 juni 2012 18:01

Mys till wallander snart! ska bara hämta glass te mig och laila :)

Sen ska vi väl ut och åka en sväng så ska ta med mig kameran och ta kort om ja nu hittar något att ta kort på xP

Ahja, gör ett till inlägg sen :D 

Pushejjjhejhej! 

Av Ida Johansson - 29 juni 2012 12:05

Gomorgon alla läsare! Vakna typ nyss och nu har jag datorn i knät så ja passa på att göra ett inlägg.

Snart ska ja upp och äta frukost och sen göra mig iordning och sen ska ja och laila ta bussen in till örebro för vi ska hämta bilen där så vi kan va ute och åka litte ;) Mys! Sen efter de ska vi väl äta och sånt, hyra film och bara mysa! typ min dag idag :)) Gör ett inlägg mer mot kvällen för nu ska ja stänga av här :))

Pusshejj! / Ida   

Av Ida Johansson - 28 juni 2012 19:09

Hejsan!  

Torsdag idag och jag skulle egentligen åkt hem med det blev ändrade planer.. Det

berättar jag om snart med ska berätta om gårdagen osv..

Igår så va de ju karlskogafesten och Loreen va där :D Hon var/är verkligen super duktig!! Då när vi va där ringde Gunilla te mig och berätta att hon skulle hämta mig här för hon och pappa skulle te annelie torsdag till lördag eller söndag.. Men då sa ja att jag ville va kvar så då stannar ja tills dom åker hem så hämtar dom mig :)

Innan vi åkte till Karlskoga igår så va vi i örebro igen xP Då köpte jag ett skal te mobilen och en t-shirt :) 

De va gårdagens dag :) Idag närvi vakna åkte vi till nån affär så köpte jag hårspray, hårnålar och parfym typ :)

Sen har vi inte gjort så mycke mer och nu ligger ja i sänegn med datorn i knät.. Orkar inte göra nått mer inlägg för ja gjorde ju ett ganska långt nu så :)

Här har ni bilderna på t-shirten och skalet.

 

     

Ps: inte så bra kvaleté (stav) på bilderna men de syns ju va de är iaf :)

Hade bra! Pusss

Av Ida Johansson - 27 juni 2012 00:38

Hej hej hej! :)

Köpte två t-shirtar i örebro förut :) Här är en bild på dom :)

 

Imorn åker vi in igen för mamma kom nu ikväll och hon ville dit, sen efter det åker vi och kollar på Loreen i karlskoga :) Sen på torsdag åker vi hem..

Inte så mycke att säga nu för ska snart sova, Gonatt och hörs imorn :)

/ Idaaa

Av Ida Johansson - 26 juni 2012 14:24

Hejheeeej! :D

Tisdag idag och jag vakna vid 12 ungefär :) då låg jag i sängen ett tag sen gick ja upp och åt frukost och sen gjorde mig iordning. Nu sitter jag här och vi ska snart åka till örebro jag och laila. 

Ska köpa slingmedel, t-shirt.. de är de ja vet än så länge.

Så ja kan blogga sen när jag kommer hem... 

Hej så länge! :)

/ I

Mys

Av Ida Johansson - 25 juni 2012 18:56

Hejhej! :D

Precis kommit hem från örebro :) Efter det när vi kom te Nora så gick vi in och handla godis och glass (y
Som jag och Laila ska ha nu till nån film :) Mys!

Blir väl kvar här till torsdag eller fredag.. Men de märks.

Så nu ska vi kolla på nån film och ja bloggar inge mer idag!

Ha en mysig kväll alla! / I

Av Ida Johansson - 25 juni 2012 11:22

Hejsan hejsan! :)

Måndag idag och de spöregnar.. fyfan! Ahja..

Åker in till örebro om en stund, ska fixa mig och sådär innan :) Sen drar vi! Och ja stannar här ett tag till för det var meningen att ja skulle åkt hem idag men så blev det inte.

Så jag stannar :)) nu ska ja göra mig iordning och sen åka in till örebro.

Hare gött! puuuss

Av Ida Johansson - 24 juni 2012 19:17

Hallooojj. Kom nyss hem från bingo som vi vart på och vi vann inget.. ;p

Regna gjorde de också en sväng när vi va där, myys de! Nu ska vi äta kvällsmat och mysa tillsammans :)

Sen kolla på "ett gott parti", riktig skön film. hehe ^^

Ahja, idag bloggar jag inge mer och kanske inte imorn heller. Men annars på tisdag.

Hare gött! Puss!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra eller ska ja ändra något?
 Ja, den är jättebra och du ska inte ändra på något! :)
 sådär, så ändra gärna nått!
 den är bra, ändra inte på nått.
 nej, den är inte bra! ändra direkt!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards