idajohanssson

Alla inlägg under maj 2012

Av Ida Johansson - 31 maj 2012 21:10

Tjatja.

Kom nyss ur duschen typ. Riktigt skönt! Städat rummet så nu är det klart.   

Nu väntar jag bara på att bb ska börja sen efter de blir de väl och sova.. Kommer inte blogga ngt under helgen tror ja för jag ska sova hos bästa Linnea och dom har inge internet just nu eftersom du flyttat :p

Men på söndag kväll bloggar ja nog! :D

Hare bra nu för de ska ja ha!

Pusshej / Ida

Av Ida Johansson - 28 maj 2012 21:25

Gick ner och hämta Cola och negerböller ja baka förut. mer än 3 orkar ja nog inte så jag tog bara dä ;)  

Av Ida Johansson - 28 maj 2012 20:38

Älskar de!  

 

Älskar denna också!

Jag kanske ska ha denna på skolavslutningen men jag har en annan också. Men kan inte bestämma mig. Det märks vilken ja tar ;)  

Jeans jackan köpte jag för och ha på mig på skolavslutningen också :) NÖJD :) 

 

Och skorna köpte jag bara, de ska jag inte ha till skolavslutning eller ngt :)

 

Och till sist en liten bild på mig! hihi ^^

Hare bra! / I

Av Ida Johansson - 28 maj 2012 20:10

Som sagt. Inte bloggat så mycke nu. Men jag kan berätta vad ja gjort, för berättat varför har ja ju redan gjort!

I fredags efterskolan så skjutsa mamma mig till moster i Nora! När jag kom dit så satt jag Ebba och Laila (moster) i soffan och typ prata bara. Sen gick vi iväg och köpte godis och kolla på let's dance :) Molly är ju klart bäst!

Ahja, på söndag åkta jag och Laila in till örebro vid 9, för vi tog bussen då :) där va vi ett tag sen kom Britta (moster) anden, ebba och anton dit så åkte vi till Marieberg ( stav ) . Där shoppa vi lite och jag köpte 2 par skor och en tröja. och det fick ja av laila :) Sen åkte jag Laila Britta och Anton till lek o bus landet. Så jag var snäll och lekte lite med anton.

Sen åkte vi hem efter det och senare hade vi vattenkrig! :D fett kul!

Sen senare gick jag Ebba och Anden ut och sen in och kolla på när Loreen vann :D Sen på söndag hämta mamma och syster mig och då åkte vi till Marieberg (stav) igen och handla lite :D

Bilder kommer på allt :D bra puss hej!


Av Ida Johansson - 28 maj 2012 11:39

förlåt förlåt för jag inte bloggat sen onsdags, elller ah ja tror ja inte bloggat mer sen dess :p

Men i torsdags hade jag fullt uppe och va bara ue och sola med alice. Sen på fredan åkte jag jag till Nora till världens nätsa moster! sen kom jag hem igår kväll och då orkade ja inte för jag mådde inge bra! :(

Men nu sitter jag i skolan och när jag kommer hem kan jag skriva mer och lägga ut bilder på det ja köpt eller ngt :D

Bra! pusshejjjjjjjj / I

Av Ida Johansson - 22 maj 2012 21:31

Hej igen :)

sa ju att jag skulle göra mer inlägg mot kvällen, och de gjorde ja också! ;)

Ahja, nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik och bara njuter av den! musik är bara för underbart!

Åt grillat förut som var sååå gott! :)

Imorgon ska ja va med min saknade bästa kusin och vän som ja saknat så! Linnea <3

Ahja vi hörs imorn igen   

Bye! 

Av Ida Johansson - 22 maj 2012 18:48

                 

Va riktigt gott med jordgubbar! Mummmmmsss!

Ahja, soligt och varmt iaf! Har varit en toppen dag med allra bästavän! :D

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra eller ska ja ändra något?
 Ja, den är jättebra och du ska inte ändra på något! :)
 sådär, så ändra gärna nått!
 den är bra, ändra inte på nått.
 nej, den är inte bra! ändra direkt!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards